http://www.glittergraphics.org/graphics/welcome/images/welcome15.gif




BORANG TEMPAHAN


Name:




Email Address:




Telephone No :




Address :




Our Order :




Copy paste our payment detail Here :







This online form was provided by Freedback.
Bank In Acc : Nurbasirah Binti Bahador Acc MayBank : 162263468341

Wednesday, November 28, 2012

Lagi Info Kepada Sesape Yang Tak De keja, Jom Join


glitter-graphics.com
Mulai hari Ini, Inilah Rutin Harian Ira.. Harap2 Berhasil =)

Ramai orang nak buat duit online, dan salah satu caranya adalah dengan membuat blog. Buat blog memang mudah, kalau tak tau boleh mula kat sini, ada yang FREE dan ada yang kena keluar modal sikit. Bagi yang blur-blur tu elok amik yang free dulu supaya tak rugi kerana hosting dah bayar tapi content tiada. Tak perlu pening-pening, tak semetinya anda kena pandai berkarya atau menulis baru boleh buat blog. Untuk pengetahuan anda berapa ramai yang telah buat duit dengan blog hanya dengan memaparkan gambar-gambar dan video-video sahaja tanpa ada banyak tulisan atau cerpen. hanya perlukan sedikit kreatif anda je. Ok bagi yang nak follow step by step boleh mulakan sekarang.

Ok, untuk yang free boleh guna kan seperti:

Ikut step ni kalau nak berjaya buat duit dengan blog – 5 hari diperlukan:

Hari Pertama
Daftar kat mana-mana laman blog percuma seperti diatas, dan pilih themes yang disediakan, lihat hasilnya. ok dah siap tinggalkan dulu dan pegi buat kerja lain supaya tak bosan dan hilang semangat.
Hari KeDua
Masukkan tiga [3] post tak kira, gambar, video atau cerita anda sendiri. ok dah siap boleh tarik nafas lega anda dah berjaya hingga ke tahap ini.
Hari KeTiga
Buat kerja-kerja ping ping, apa tu ? ikut je kalau nak berjaya – hehe gurau je, jangan tension sangat buat blog ni. Ok ping ni bertujuan untuk kita memberitahu ke seluruh dunia akan kewujudan blog kita ni. jangan buat blog syok sorang-sorang, kalo orang lain tak tau macam mana nak buat duit dengan blog. Formula paling mudah untuk kita ingat [ Traffic = Duit ]

Hari KeEmpat
Submit URL blog anda ke search engine dan web 2.0 yang paling top-top la kiranya. untuk mudah paham citer nya kita submit url ke tempat-tempat dimana ramai orang berkumpul.

Hari KeLima
Daftar keprogram-program affiliate yang top-top je,dan letakkan kedalam blog kita kod-kod affiliate yang diberikan, untuk mudah paham “sebab dia orang ni dah confirm bayar”.
1. Adsense – http://google.com/adsense
2. Nufnang – http://www.nuffnang.com.my
3. Adverlets – http://www.advertlets.com

jangan banyak sangat iklan nanti orang pening tengok blog kita.
Bila dah siap semua rehat 1 hari, lepas tu ulang balik proses hari keDua hingga hari keEmpat, berulang-ulang dan berterusan hingga 60 hari. Lepas tu anda akan lihat duit akan mengalir ke akaun anda seperti air sungai yang mengalir terus tanpa henti-henti.
Panduan ni adalah yang paling asas dapat saya sediakan, ikuti lagi post akan datang dengan lebih detail lagi terutama untuk hari Ke dua, hari ke tiga dan hari-hari seterusnya.
Ok Selamat Mencuba....




                       


                       

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment