http://www.glittergraphics.org/graphics/welcome/images/welcome15.gif




BORANG TEMPAHAN


Name:




Email Address:




Telephone No :




Address :




Our Order :




Copy paste our payment detail Here :







This online form was provided by Freedback.
Bank In Acc : Nurbasirah Binti Bahador Acc MayBank : 162263468341

Friday, November 30, 2012

Impian=Nak Jadi Doktor Blog

Firstly, Assalamuaikum buat semua pembaca blog yang tegar sentiasa tidak jemu-jemu berBloger hehhee... Hari ini saya nk kongsikan kepada anda semua mesti kenal degan doktor blog kita kn sape lg kalau bukan Fatin Liyana yang sangat2 fames buat masa sekarang ni... termasuk laa saya pun turut meminati beliau.. Beliau ni macam sebagai idola untuk membakar semangat kepada saya untuk berBlog dengan lebih berinfomasi di dalam blog ini... mana tahu kan tuah ayam nampak di kaki tuah saya sape yg tahu nanti kn hehehe... Comel sangat2 beliau.. baru saya perasan yg saya dan dia sebaya umur hehehe... kalau x silap laa... Harap2 saya akan terus berBlog... Walaupun x der sesape yg nk baca.. hehehe mula2 msti x der org nt2 msti ramai org kn... Insha Allah....

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment